Babysim

Idag var det dags för andra gången med babysim. Det gick lite smidigare i omklädningsrummet (man lär sig). Första halvan av tiden i bassängen var Connor orolig, ungefär som förra gången. Men efter halva tiden hände något. Han blev plötsligt mer säker i vattnet. Blev helt bekväm i magläget och började till och med sparka med benen som för att simma. Han doppade ansiktet igen, av misstag, men blev inte rädd eller ledsen denna gång. Han började le och ha kul! Det värmde mitt hjärta rejält kan jag säga!

I början ville Connor bara vara nära och knep benen om mig. Men efter ett tag blev han mer bekväm.

Kommentarer:

1 Lisa:

Va kul att det gick bättre :) Jag tänkte fråga dig vad "bloggvärde" är för nått? Det du har längst ner till höger med kronor på, fattar inte riktigt :P

2 Erika:

Sv: Jo, jag förstår dig. Det kan ju faktiskt vara skönt ibland att slippa all uppkoppling. :)

3 Linda aka Javamorsan:

Brukar vara så där. Det är läskigt så klart!



Vänta du bara. Det blir nog ett vattendjur av honom också. Jag kan med stolhet meddela att mina stora tjej precis tog simborgarmärket :) Det hade jag inte väntat mig!

4 karin - trattoria:

så mysigt :)

Kommentera här: