Tråkigt filmbesked!

Undrade varför The Thing (prequal till The Thing från 1982) tagits bort från "Kommande filmer". Mailar och svaret jag får är att filmen floppat i USA så därför anser Sverige att det inte är värt att köpa in den till bio. Med tanke på hur många skitkassa filmer det går på biografer i Sverige så blir jag rejält irriterad när de inte ens ger denna en chans för att den "floppat" i USA. Det är ganska självklart att en skräckfilm/rysare har mindre publik än till exempel en stor actionfilm! Bara för att en film har stor publik så är den inte bra för det. Kolla bara på Transformers 2. Riktig skitfilm! Nu kanske The Thing också är en skitfilm, men JAG ger i alla fall filmer en chans först. Varför måste allt handla om pengar? Och sedan frågar de sig varför folk laddar ner?

Jag inte en person som laddar ner och nu "straffas" jag för det. Blir till att snällt vänta tills den kommer på dvd då. Har lust att skälla ut någon! *STOR SUCK* (Och nej, ni som undrar, jag vägrar ladda ner ändå. Bioindustrin ska inte "tvinga" mig att göra något som jag absolut inte vill, även om de beter sig idiotiskt.)

Tålamod...

Kommentarer:

1 emmawagenius:

sv: Jo jag kan hålla med om att det är lite smaklöst faktiskt, hihi.

kram

2 Linda aka Javamorsan:

Så där är det. Finns jättemånga filmer som aldrig kommer på bio här. Som är bra filmer.

Vill man inte ladda ner får man då snällt vänta tills den kommer på DVD.



Har sett reklamen för den här filmen och jag tycker den verkar vara helt okej. Men det återstår att se.

3 Maol:

Inget att rekommendera. Dålig bildkvalité.

Yes, I did it. Jag blev arg och besviken att jag kollade om filmen fanns att se direkt. Det gjorde det men inte av den bästa kvalité. Nu har jag sett filmen och jag säger att jag ska köpa filmen när den kommer ut. Äcklig som tusan! :P

4 Lina:

Jag trodde först du menade att den plockats bort från dvd releasen i Sverige med. Så du skrämde mig nästan lite där innan jag hann läsa klart.

5 Georg Hendrix:

Hur det sig att du är så mycket emot nedladdning egentligen? :O

6 Lina:

Sv: Nej da, rubriken gav mig panik och sådant gillar jag =) Lättnaden blir desto större när man läser vidare.

Kommentera här: