Gillar verkligen provexemplar!

Fixade en julklapp på Kicks idag och passade på att köpa några saker till mig själv. Fick en del prover med också och sånt gillar jag. Vet inte varför, men har alltid gillat det. Kanske är det där att det känns som presenter... Känner mig verkligen "med" när det gäller smink också. Skulle ha en primer och fick hjälp med det. Blev visad en produkt och undrade om den är för ögonlocken. Nejdå, det finns visst en särskild EYE primer också. Ja ja... jag sminkar mig inte så ofta så det är inte konstigt.

Ansiktsvatten har jag upptäckt fördelarna med sedan jag fick hudanalys på en ansiktsbehandling.


Eye primer för att ögonskuggan inte ska lägga sig i ett enda fult streck efter en stund.


Proverna som jag fick.

Kommentarer:

2 Linda aka Javamorsan:

Sminkar mig sällan och använder ytterst lite "medel" till ansiktet. Min hud mår bättre så tycker jag :)



Gillar också provexemplar :)

3 Josefine:

- Tack :)

Åh nej, stackare! Queen är jättebra och jag skulle också vilja se dom. Det är så himla sorgligt att Freddie inte är med oss längre.

4 Frida:

Hur verkar produkterna? Och ja grtaissaker är alltid roligt ;)



Hoppas att du har en fin fredag och får en fin start på helgen!

Kommentera här: