En kväll med en favoritserie

Flera av "mina" serier läggs ner tidigt. Jag tycker det är otroligt trist, när man sedan ser en del (kassa) serier fortsätta i evighet. Uppenbarligen är jag i minoritet som tycker att dessa serier är kassa, för annars skulle de inte fortsätta att göra säsong på säsong. En sak är dock bra med att "mina" serier läggs ner tidigt. De hinner aldrig bli totalt utflippade och dåliga. Nu ikväll återkollar jag på några avsnitt av säsong 2 av följande serie:

 

Terminator: The Sarah Connor Chronicles.


Kommentarer:

1 Maol:

Ett exempel är Desperate Housewifes. Första säsongen var spännande och kul. Nu är saker och ting bara rörigt och löjligt. Lägg ner tycker jag.

2 Linda aka Javamorsan:

Gillade den serien men det är också en story man inte köra på i alla evighet där av kortare serier.



3 Lina:

T:TSCC blev dock riktigt mördad, man kan ju inte sluta en serie så som de gjorde!

Kommentera här: