Musikutmaning dag 24

Tjugofjärde dagens låt:

En låt som jag vill ha på min begravning. Åter igen klurigt. Jag vill inte ha någon begravning i den benämning som folk tänker på då det gäller begravning. Det känns fel med kyrka, präst och gravsättning i och med att jag är ateist. Det vore fint om det bara kunde bli en privat grej med de närmaste där min aska sprids någonstans (bara krångligt med tillstånd och sånt som behövs). Den här låten vore i alla fall fin!

Queen - Who wants to live forever.

Kommentarer:

1 Petra:

Den utmaningen var nästan svårast av alla tror jag. Usch, vem vill tänka på sin egen begravning...tur man slipper vara med när den väl blir :P

2 Maria:

ÅH! Jag tänkte på den låten idag och lyssnade nog två ggr på den! Tankeläsare där... ;)



Hur som helst, det jag tänkte på var: när jag skriver ett svar på nåt du skrivit under "kommentarer" på min blogg, kan du då på nåt vis få ett meddelande om det då, som ex. via mail? Eller passar det bättre för dig om jag gör som du, att jag skriver svar här på din blogg?



Jag kanske får ändra mina vanor lite i sådana fall så det underlättar. Ha d bra :)

Kommentera här: