Grattis Robin!

Idag fyller älsklingen år! Hipp hipp hurra! Men det blev ett väldigt stillsamt firande för Connor och jag har lyckats smitta honom, så nu är vi sjuka hela familjen. Ja ja... Av Connor och mig fick han i alla fall en svart t-shirt med foto av Connor + 2 biljetter till Foo Fighters på Stockholm Stadion. Sedan kom syrran hit och grattade med biobiljetter. Vi åt lite god (men mäktig) White Lady-tårta där till och med Connor fick en liten klick av chokladen i tårtan. Den var beställd från Nordells. Så här beskrivs den på hemsidan: "Mörk chokladbotten med vaniljkräm och mörk chokladmousse mellan lagren. Täcks med vit marsipan och dekoreras med marsipanros och pudrad kakao och florsocker."

White Lady.

Kommentarer:

1 Kimmi:

Grattis Robin!!!! Önskar Kimmi, Michael & Elina!

2 Georg Hendrix:

Bra presenter =)

3 Bella:

Gaaaah! Foo fighters, bäst han gömmer dem så jag inte snor dem ;P

Jag ska allt komma och kika på eran utställning, blir förhoppningsvis på söndag om jag inte bli dåligare, ska bli kul!

Kram

4 Linda aka Javamorsan:

Grattis i efterskott säger jag då :) hoppas ni hade en trevlig dag!

5 Ducky:

Grattis Robin :D Hoppas ni hade en mysig dag tillsammans :)

Kommentera här: