Frikort på öppenvård

Jag fick ett sådant där frikort på öppenvård idag efter att ha nått 900 kronor. Skönt för det är en del kvar på Smärtenheten och så är jag fortfarande inte frisk från det här halsontet än. Idag var jag till Verkstan igen. Ännu mer prover, så nu får vi se om några dagar vad det blir för resultat. Fick en jourtid så jag fick åka dit direkt efter att jag varit på Smärtenheten på möte. Sammanlagt blev det 4 timmar på någon form av vårdställe, så jag är ganska färdig nu. Inte drömscenariot en våreftermiddag kanske...

Sommarbild för att pigga upp mig lite. Stranden Bröta där jag oftast badade under min uppväxt. Långgrund och härlig! Finns även klippor vid djupare vatten. Tyvärr så är det ingen allmän badplats så det är ganska igenväxt och svårframkomligt.

Kommentarer:

1 Petra:

Usch vad jobbigt du måste ha det! Kan inte tänka mig hur hemskt det måste vara att ha ont jämt.

Tur att det finns frikort iaf :) Om man ska se nåt från den ljusa sidan :P

2 Ally:

hoppas du mår bättre snart!

3 Bella:

Jag har också frikort nu, fram till september eller nåt tror jag. Tur att det finns sånt när det väl krånglar med en. Hoppas du blir frisk snart, jobbigt att vara dålig så länge!

Kommentera här: