Pappas födelsedag!

Idag fyller pappa år så vi var upp och grattade honom! Det var mumsig kycklingpaj, köttfärspaj och (i min smak inte så mumsig) broccolipaj med sallad och honungsmelon som serverades. Vad mätt man blev! Sedan blev det gräddtårta (sötsaker åker ju ner i en annan mage, så oavsett hur mätt man är så orkar man alltid sötsaker...hehe). Connor fick mangopuré och fruktdryck. Purén åt han för första gången upp hela burken av! Och sedan ville han ha modersmjölkersättning på det. Kanske är i en tillväxtfas? Han har ätit gröt som bara den de senaste dagarna också.

När vi kom hem blev det Ullared och sedan En unge i minuten. Jag sitter och gråter till varje avsnitt av En unge i minuten! Jag blir så inne i det och det är så rörande!

Detta fick pappa i present av oss. Behöver jag skriva att han gillar vingummi och skraplotter?

Kommentarer:

1 Georg Hendrix:

Jag hoppas de in sensurerar för mycket i amerikanska versionerna av Milleniumtriologin. Jag har skrivit det förut, men det som gör att filmerna höjer sig gentemot många liknande är just de hemska scenerna. Man känner MYCKET mer med karaktärerna och filmerna blir mer realistiska.



Amerikanska filmer kan vara hemska, men inte alltid på sättet som Milleniumtriologin.



Kul dock att Sverige får lite reklam utomlands igen! Det känns som att det var ett tag sen :)

2 Petra:

hihi vilken rolig present! :D

3 Linda aka Tokmorsan:

Ett stort grattis till pappa!

4 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Haha vilken fin present. Jag älskar också vinegum ;)

Kommentera här: