Gratisgrejer på mässan

Jag tycker det är så otroligt kul att få gratis prova-på-grejer, det erkänner jag. Så direkt någon på barnmässan kom och frågade om man ville testa något så var svaret såklart: JA! En del saker var Connor antingen för stor eller för liten för, men då har man vänner som har barn i passande åldrar. Här är de saker som passade i alla fall.

Lite gratistidningar, reklam, haklappar, klistermärken, målarbok, post-it, erbjudanden, lotion, stark påse etc.


Tygpåse, reklam, tidningar, erbjudanden, reflex, krämer, babyolja, bindor etc.

Kommentarer:

1 Emma:

Det är alltid härligt med gratis-saker!

2 amanda:

ja det är ett bra tips. igentligen vill jag att mina barn ska börja med N. men som det ser ut nu så hittar jag inga bra namn på N :P

3 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Tack :) löv them!

Oj vad mycket grejer och gratis är ju gott höhö ;)

4 Linda aka Tokmorsan:

Gratis är alltid bra!



Hoppas ni mår gott och får en fin måndag nu!

Kommentera här: