Efterlysning bland vänner

Är ni intresserade av att bli med mig till Kristinehamn till Dr. Fish? Det är Garra Rufa-fiskar som "suger" bort döda hudceller på ens fötter/händer. Bra mot eksem sägs det. Man kan vara 4 personer samtidigt och ju fler desto billigare. För en person kostar det 350 kr, men är man 4 personer så kostar det 250 kronor per person. Man bjuds på fika och frukt under behandlingen.

Om vi är några intresserade så tänkte jag att vi kunde ta min bil och dela på bensinkostnaden. Hör av er! Datum bestämmer vi tillsammans och hör om det finns ledig tid på relax-avdelningen på salongen. Vill ni veta mer? Kolla HÄR!

Uppdatering 23:13 : "...bli med mig..." är ett värmländsk sätt att uttrycka sig (tror jag). Som Ida påpekar i sin kommentar så säger man i andra delar av Sverige "följa med mig".

Nej, inte en sådan här fisk då så ni kan vara lugna.

Kommentarer:

1 Hannele - mamma till 2 prinsar:

Svar:

USch! Vad hemskt! Det trodde jag att jag hade åkt på när jag väntade mitt första..spydde som en gris i början men det avtog men kom tillbaka.

Fanns det ingen hjälp mot det? :/



Ah ja jag förstår..ville inte ha fler efter jag hade kommit iordning med att vara mamma till mitt första barn eftersom jag åkte på en depersion strax efter det var nog därför ajg kände att det var okej med ett ett barn + att jag ville bara vara hans mamma.

Men det blev ändrade planer och tankar sen när man fick nr 2 :)

2 Ida:

Låter läskigt! Men du, säger man verkligen, "Vill ni bli med mig"? säger man inte "Vill ni följa med mig"?

3 Kimmi:

Häftigt! De skulle ja vilja prova!!! =)

4 Hannele - mamma till 2 prinsar:

Svar:

Usch, låter verkligen hemskt! Bläääe!



Ja man får ju hoppas att du slipper det nästa gång :)

5 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Discobowling är bäst!

Haha ja men dom började seriöst vifta på oss med golvmopparna...ut med er liksom haha :)

6 Maol:

Jo jag har också fått höra den kommentaren av Ida.

Jag är på.

7 Bella:

Jag är på! Fan va häftigt, velat pröva det :)

Kommentera här: