Uppsatsseminarium i Karlstad

Idag blev det en tur till Karlstad för mig. Eftersom Robin jobbade så var Connors mormor här och passade honom. Jag skulle till Karlstad för uppsatsseminarium angående C-uppsats i Turismvetenskap. Det var kul att träffa de andra i klassen! I och med att vi pluggar på distans så blir det inte att man träffas annars. Det kom upp mycket intressant på seminariet och nu har jag fullt med idéer till hur jag ska förbättra min egen uppsats.

Under lunchrasten träffade jag Anna och hennes bebis. Vi fikade tillsammans på gräsmattan utanför stora entrén till universitetet. Det var riktigt härligt i skuggan! Det blev en kort träff innan jag var tvungen att gå tillbaka till seminariet, men det var kul. Så roligt att träffa bebisen också och se hur hon växt!

Nu blir det soffan, jag är helt slut!

Här satt vi och njöt på universitetsområdet.

Kommentarer:

1 Linda aka Javamorsan:

Låter trevligt helt enkelt. Hoppas du får en skön onsdag nu också!

2 tess:

Men då va du ju nära hemma hos mig ju... Min man studerar oxå på universitetet i Karlstad. Vi bor ju i Kristinehamn. de håller på och oppenerar på sina c uppsatser med. KUL för dig å träffa dina kursare. Vad pluggar du...

Kommentera här: