Tivoli idag

Egentligen var det meningen att vi skulle på tivolit i hamnen imorgon, men en viss sambo sa att det skulle vara så hemskt väder då och fint idag så därför blev det framflyttat. Det började regna lite smått när vi tillsammans med Mirja och hennes familj var på väg dit och när vi varit där en stund så började det regna rejält. Hmmm..... Vi retade honom en del för det.

Men det var rätt så kul ändå! Jag vann en gosesak till Connor (självklart vid gripklomaskinerna, min inte så hemliga last) och Mirjas äldsta barn fick åka lite karuseller.

Denna vann jag till Connor.

Kommentarer:

1 tess:

Ja de är trist när de ska bli så.... tyvärr. Men jag har fått bra hjälp å har kunnat arbeta så jag mår gott så.

2 Maria:

Mysigt med tivoli! Tråkigt med vädret bara...



Svar på ett inlägg där du skrev om Twilight: Först och främst är jag ledsen för det sena svaret! Det har varit full rulle hela veckan.



Jo, alla Twilight-böcker bör läsas, jag tycker den sista är väldigt spännande och det händer mycket och oväntade saker...

En vampyrs bekännelse är riktigt, riktigt bra gjord tycker jag. Har inte läst boken än dock, är den bra?



Kram!

3 Petra:

Jag trodde inte man kunde vinna nåt i de maskinerna! Vet inte hur många gånger man testat och inte ens varit nära, du måste ju vara helgrym som lyckades! :D

Kommentera här: