En dag på landet (bildkavalkad)

Det blev en dag på landet för Connor och mig. En granne till mina föräldrar har en höna som fått kycklingar så vi var dit och tittade. Tittade även på lammen som växt otroligt fort! Connor somnade på väg tillbaka. Inte ofta han somnar i kärran numera, så han var nog riktigt trött efter alla intryck.

När han sov passade jag på att provköra den moped som jag ska köra i Gunnarskogs MC-veteranrally. Det var riktigt kul! När Connor vaknade så fick han glass. Han älskar glass! För varje sked sitter han och "mmmmm":ar.

Söta kycklingar! Tre var de i syskonskaran, men lyckades som mest få två på samma kort.


En mer smickrande bild på hönsmamman.


En del av fåren i den underbara hagen.


Syrran tog en liknande (fast bättre) bild en gång. Ögonen är så häftiga!


Hönsen i det gröna.


Hos mamma och pappa frodas fågellivet. I "min" lila holk bor en blåmesfamilj.


Gosisen Stina trivs i det gröna.


Pelle var med och fick vara utomhus hela dagen.


Mopeden som jag ska köra i rallyt.

Kommentarer:

1 Gaymasen:

Naturliv till max! :D



Och tack för kommentar om "att jag blivit fet"-inlägget. :)

2 Petra:

Vilka härliga somriga bilder!

Svar: Nej, det där med att sola begriper jag mig inte heller på. :P

3 Maria:

Åh, vilka söta djur! Kul att du ska köra rally. Var är det någonstans? Lycka till :)

Kommentera här: