Bilddagboken

Jag har alltid, alltid, alltid varit med i allt för många communities och liknande på internet. Men nu har jag lyckats minska ner det ganska bra. Det sista i raden där jag kommit på en lösning är bilddagboken. Jag använder det inte längre, så det är inte speciellt kul med en sida som inte uppdateras, eller hur? Men jag har härliga minnen där, som till exempel en resedagbok från en resa med vänner 2007.

Lösningen jag kommit på är att jag helt enkelt flyttar det materialet hit till bloggen. Då finns det ändå kvar! Det kommer alltså framöver att dyka upp lite "gammalt" material här i bloggen, men nu har ni förklaringen till varför.

Kommentarer:

1 Aficionadon:

Bilddagboken hade jag också ett tag, men bara under en kort period. Fan va jobbigt det var att lägga upp alla bilder. Och sen överföringen...

Kommentera här: