Åka pulka

Idag åkte vi en sväng till mina föräldrar. Connor var så nöjd med sin mormor och moster (hans morfar passade på att ploga lite åt grannarna) så jag och Robin fick chansen att åka lite pulka (fast vi åkte bob egentligen). Testade en snöig backe, men det var otroligt jobbigt då vi sjönk ner till knäna i snö. Så vi åkte på vägen ner till kraftstationen istället. Jag åkte på den bob som jag hade som liten och Robin fick låna syrrans. Tänk vad otroligt att de har hållit så bra! De är nästan som i nyskick. Så min bob ska självklart Connor få använda när han blir större (om han vill så får han den som sin egen). Ska bli kul!


Tjohej i backen!

Kommentarer:

1 Maol:

Ingen aning. Har inte tänkt på det serru. Det har bara blivit så.

2 Linda aka Tokmorsan:

Åh vad skoj. Ungarna har åkt massa men jag har nog inte åkt pulka på ja jag minns inte ens sist ^S

3 Georg Hendrix:

Det kan stämma bra!

Jag förstod inte ens frågan? Trodde hon skulle börja raka ryggen på mig eller något först :P



gubbar och tanter kan vara hemska :/

5 kurdisk muslimsk tjej <3:

kul ! jag har inte åkt pulka på några år då jag var liten xD

Kommentera här: