Plask i badet och nån som ska på bokrea?

Idag var det baddag för Connor. De senaste två gångerna har han börjat plaska och sparka mer i vattnet. Han vill gärna hålla på att vända sig hela tiden så jag får hålla emot så han inte hamnar med ansiktet under vattnet helt plötsligt. Vill ta det försiktigt så han inte blir rädd! Om några veckor blir det nog en tur till simhallen, då Mirja med familj också kan bli med. Är både roligare och känns lite säkrare om man är flera första gången. Lite lättare att kunna byta om och duscha om en hela tiden kan hålla koll på barnen. Ser fram emot det!

Annars har dagen gått fort. Haft besök av mina föräldrar och min farmor. Robin hämtade en bok till mig från biblioteket och nu jobbar han kvällen. Har fjärrlånat boken till min C-uppsats. Jag lämnade häromdagen tillbaka nästan alla böcker som jag använt till C-uppsatsen. Har några böcker kvar och så har jag inte gjort informationssökning på internet än. Jag hoppas jag kommer hinna plugga lite under helgen. Förstår inte var en del dagar tar vägen...

Igår var sista babymassageträffen. Lite tråkigt att det inte är nåt mer. Connor och en bebis till var på alla fyra träffar sedan var det med en bebis här och en där. Lilla bebisen Annie som var med alla gånger blev Connor förtjust i. De pratades vid lite och så ville Connor röra vid hennes arm och hand. Han är en väldigt social bebis än så länge. Undrar var han fått det från?

En liten efterlysning måste jag få med också. Jag undrar om någon jag känner ska på bokrean på Bokia natt till den 23:e? Det börjar vid midnatt. Jag brukar gå på den, förutom ifjol då jag var sängliggande på grund av graviditeten. Skulle gärna vilja gå, men vill ha sällskap längs vägen. Om ingen ska så går jag på dagen den 23:e istället, men tänkte bara höra mig för ändå. Sällskap på dagen vore också kul om ingen ska gå på natten!

Yatzy myser.

Kommentarer:

1 Anonym:

Jag går på dagen så om du ska på dagen kan vi gå :)

2 Ducky:

sv: en stor maskin :) en bänkis fyller vi på nolltid ;) Får ju aldrig plats då ^^

3 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Jo jag har ett par "boyfrend" jeans och dom älskar jag :) men tajta jeans måste sitta tajt annars känns det konstigt hehe

4 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Haha bra med lite marknadsundersökning sådär :) Jag har nog aldrig varit med omatt ett par jeans behållit tajtheten...men så har de dyraste bara kostat 399 och jag har aldrig köpt jeans på gekås :) Tror nog att jag tar felstorlek. (har ju typ bara tre par jeans också så...)

5 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Och för mig är det tvärt om!haha jeans är svårt alltså...

6 Pysselmani:

Oh, jag har aldrig gått på nattöppet-bokrea! Vore kul att göra det någon gång... Kunde inte se något om sådant här hemma hos mig, och lika bra är väl det för jag börjar tiiiidigt den 23 (men betyder också att jag slutar tidigt och kan strosa runt i alla bokaffärer från ungefär mitt på dagen!!!)

7 Laks:

Roligt att bada :) ungar brukar ju gilla dt (och jag också! haha..) X) mitt kusinbarn gillar det verkligen! och söt katt förresten :)

Kommentera här: