Clas Ohlson

Tycker Clas Ohlson är en bra affär så där handlar jag ibland. Nu senast var jag ute efter en undervattenskamera för engångsbruk och då föll valet på denna affär. Det blev inget babysim nu under våren tyvärr, men vi ska gå till simhallen och plaska lite med Connor ändå.

När jag ändå skulle beställa så passade jag på att beställa en ny duo-tvättkorg, så bort med de gamla fula i plast och hej till en ny platssparande fin en.


Skönt att den är upphöjd och har hjul också. Lättare att städa.


Kameran.

Kommentarer:

1 Gaymasen:

När vet man att båda är online på Mario Kart då? Haha. Så man kan spöa dig lite. ;)

2 Kristin:

Tack!

Jag älskar ju rosa. Fast just en rosa blogg vill jag väl inte ha men det får liksom duga så länge ;) Känns som att allt skär sig till headern så jag får smälta detta lite nu :)

Kommentera här: