Bokrea!

Idag blev det en sväng till bokrean på Bokia vid 11. Det var fullt med folk! Jag hittade de böcker jag sett ut i förväg och några till. Jag gillade verkligen konceptet att betala kilopris. Det fanns några hyllor med blandade utvalda böcker som man betalade för vikten. Lite roligare sätt att lagerrensa! Katterna blev förresten helt psykade av kattboken som Connor fick. Trycker man på en knapp så jamar den. De letade och letade och undrade verkligen om det kommit in någon främmande katt. Sötisarna! Bilderna är tagna med min mobilkamera eftersom min digitalkamera fortfarande är på service.

Bokrea är en stor favorit!


"Vargbröder" är till Robin, "Mjau", "Svenska folksagor" och "Första uppslagsboken" är till Connor, "Släktet" och "På Y-fronten intet nytt" är till mig och "Till mitt barnbarn" är till min mamma eller pappa som de får fylla i till Connor. Ska skaffa en till sådan, men den var på kilopris-avdelningen så hittade bara den enda idag.

Kommentarer:

1 Linda aka Tokmorsan:

Böcker är kul. Dock får jag aldrig tid över att läsa längre :(

Kommentera här: