Våfflor på Hembygdsgården, Gunnarskog

Imorgon har min moster namnsdag så idag bjöd hon på fika på Hembygdsgården i Gunnarskog. Jag valde en våffla med sylt och grädde och saft. Mumsigt! Min moster hade tagit med lite vaniljglass till Connor så att han fick lite gott han också. Så snällt!

På Hembygdsgården säljs hantverk så mamma köpte en fin kökshandduk till oss. Mycket finare än vår förra lösning, en vanlig handduk hängd över en skåpdörr.


Väl hemma igen syntes detta vackra naturunder från vårt fönster. Solens lek med molnen var mysigt! Synd att det är en skorsten mitt i allt bara....

Kommentarer:

1 Aficionadon:

Hej Tess. Kika gärna in på kommentarfältet i mitt senaste inlägg, ställde några följdfrågor angående Pam & Lucy glasen :)

3 Bella:

Köpte också en sån där handduk, fast på hantverksmässan förra året.

Sen kom jag hem och upptäckte att jag inte har nån sån stång på min spis. HAHA! Men har den på ett ställe i badrummet istället :)

4 tess:

SÅna handdukar hade jag förr... ler.



Ja boken e bra å jag väntar på nästa nu som jag står på kö på. Ja lånar alltid på biblioteket annars skulle ja bli ruinerad.

5 tess:

Ja våra katter e hur goa som helst. Egna individer...

6 Pikachu:

Sjukt snygg sista bilden blev :)

Kommentera här: