The Who 6 juli 2007

Till Stockholm gick tåget. Inte det minsta kul att gå på stan eftersom varken jag eller Robin hade så värst med pengar. Pengarna gick till mat och dricka, förutom någon liten grej som jag köpte. De har så otroligt god mat på Kebab-  och grillbar ute i Hammarby Sjöstad! Kycklingspett med ris...mmmm :-) På kvällen drog jag iväg till Globen för konsert med The Who. Roger Daltrey blev hesare och hesare (han var sjuk), men de rockade ordentligt än! När de kom ut på scenen, Roger började snurra runt på micken och Pete drog några riff då kändes det häftigt :-) För mig kommer Roger även alltid att vara Hugh Fitzcairn i tv-serien Highlander.

Jag på balkongen till lägenheten vi fick låna.

Kommentarer:

1 Elin Svanold | morbidoutlook.se:

Sv: Jo man tackar! :)

2 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Hehe ja det kan ju var lite svårt med poolbad när man bor i lägenhet men det är så mysigt när de får sitta och plaska. Vide älskar det i alla fall :)

kram!

3 tess:

Ja tycker de är lika skoj att handla till kille som tjej men jag erkänner att ja ändå tycker de blir en annan sak när de är en tjej då jag har tre grabbar själv och mest killar runt i släkten så de blir lite annat. Å jag är inte en spets å volangtjej men dessa mjuka goa kläder Kapphal har de gillar ja å ankstjärtstrosa å sånt e ja lite svag för... ler. Sedan vet jag att Idgie som fått Isolde gillar sånt här....

Kommentera här: