Sett filmen Min låtsasfru

Spoilers förekommer! Jennifer Aniston och Adam Sandler i samma film? Det bådar inte gott då jag inte gillar någon av dem.

Danny har i många år raggat kvinnor genom att ha på sig en fejk-bröllopsring. En dag träffar han en tjej utan att ha ringen på sig, men hon hittar den i hans byxficka. Arg och sviken ställer hon honom mot väggen och han hittar på en lögn om att han håller på att skilja sig. Lögnen blir mer och mer invecklad och till slut har Danny "anlitat" sin sekreterare och hennes barn till att spela hans familj så att hans tjej ska tro på honom.

Det är ett klassiskt "röra till det"-koncept och inget är direkt oväntat. Att det sedan är två av mina minsta favoriter i huvudrollerna också...uj uj uj. Men tro det eller ej, det funkar ändå för mig. Jag skrattar och har riktigt kul åt filmen! Vissa saker är tarvliga och lite för låga, men annars är humorn faktiskt bra enligt mig. Mina låga förväntningar kanske hjälpte till lite.

Köp DVD på Ginza

Kommentarer:

Kommentera här: