1-årskontroll

Idag var det dags för besök på BVC för 1-årskontrollen. Allt såg jättebra ut! 8515 gram och 74 centimeter. För tredje gången blev det en spruta i vardera låret. Han blev väldigt ledsen såklart, men vi kramades direkt efter och så tittade vi på ett vindspel i formen av ett bi som vår BVC-sköterska har. När Connor fick peta på den så började han skratta så då var sticken glömda. Hoppas han klarar sig undan feber nu ikväll! Det har gått bra tidigare gånger så hoppas hoppas!

Connor och jag myser.

Kommentarer:

1 Linda aka Javamorsan:

Kommer nog gå bra skall du se!

Mina har aldrig påverkats särskilt av sprutorna :)

2 Maria:

Vad söt Connor är! Man blir ju glad bara av att se kortet.



Svar: Ja, det är klart att vi ska ses även om jag pluggar. Lite liv utanför studierna måste man ju få ha :P

3 Bella:

Vilken sötnos han är :)

Jag har ju inte hunnit komma än, får bli nån gång i framtiden här :)

4 Maol:

Fin bild ^_^

5 Petra:

Hoppas han klarar sig undan några biverkningar. Min grabb har lyckats klara sig varje gång hittils, och för oss är det ju snart 1½ års kontroll, så jag hoppas han klarar sig den gången också.

Ja visst är det tråkigt med massa folk som läser men inte har nåt att säga!

Vore ju kul att veta vilka man skriver för iaf.

Kram

6 Pernilla:

Sv: Ja, kassett är ju det allra bästa. Åh, det är så roligt att planera och göra blandband. :)



Åh, min skapare så söt unge du har!

Kommentera här: