Otränad och testat Root beer

Idag började Mirja och jag vår väg tillbaka till kondition. Nu kan inte jag få så väldigt bra kondition trots träning eftersom det ofta innebär ökad smärta för mig i kroppen, MEN jag kan lova att jag kan få bättre kondition än jag hade idag. Den var nästan obefintlig nämligen. Jag flåsade efter första backen. NEDFÖRSbacke, kan jag påpeka också. Vi sprang på eftermiddagen så jag kunde tajma min medicinering så jag hoppas att jag inte får allt för ont imorgon. Det har gått ganska bra nu under kvällen i alla fall, men kan någon förklara för mig hur man kan få ont i nacken av att springa?

Efter spring och dusch så testade jag en Root beer också. Det är ingen alkohol i en sådan. Har alltid varit nyfiken på hur den smakar då de beställer det och dricker det i amerikanska filmer titt som tätt. Den var inte så god. Den var inte äcklig heller, men inte god. Den smakade lite rökigt till att börja med och sedan framstod en tydlig smak av tuggummit Jenka. Inget jag kommer dricka igen.

Färgen lurade min hjärna att tro att det skulle smaka Coca Cola.

Kommentarer:

1 Jennifer:

Sv: tack så mycket :)

jo det har du helt rätt i! radio spelar sönder de flesta låtar faktiskt.

2 Bella:

Jag kan tänka mig att man lätt dra upp axlarna när man springer, därav ont i nacken!

3 Petra:

Hehe, min kondition är verkligen i botten nu, jag blev anfådd inne på ICA igår :P

Jag har också varit sugen på att testa root beer, men har inte riktigt vågat. Har alltid varit lite skeptisk till "nya saker". Haha

4 Ducky:

Rootbeer är ju en gudagåva! Finns nästan inge bättre än rootbeer. Vanilla coke ligger på samma plats ;)

5 Linda aka Javamorsan:

Åh bara namnet på det där gör att jag inte vill testa!

Kommentera här: