Grattis Yatzy på din 3-årsdag!

Idag fyller vår katt Yatzy 3 år! Beroende på vilken källa man använder så är det motsvarigheten till en människas 25-28 år. I och med att hon är hittekatt så är det ett "ungefär-datum" som vi gissade oss till beroende på hur stor hon var när hon hittades, hur tänderna såg ut och liknande. Nu ska det firas! Jag ska med bilen till bilprovningen vid 15-tiden så på hemvägen tänkte jag fixa till något extra gott till henne. Synd att hon avskyr fisk och skaldjur annars hade det varit fint med några räkor på en lite finare kattmatspaté. Men jag hittar nog något.

Yatzy laddar inför fest eller tjuvstartade hon inatt kanske?

Kommentarer:

1 mathea:

re: Sedär! :) Kul att du klickade dig in!



Kul när folk från staden kikar in tycker jag. det glädjer mig alltid :) Åh, stadsparken som header också. haha ♥

2 Linda aka Javamorsan:

Grattis till Yatzy :)

3 m3lind4:

Grattis till katten! :D

4 Jennifer:

Sv: Jotack, visst var det härligt minsann! Underbart faktiskt :)



Okej, men Just the way you are med Bruno Mars måste du väl hört? :)

5 Jannice:

Det som stör mig mest, är de som utnyttjar systemet. De som är sjuka skall få hjälp! Det är det jag betalar skatt för!! Inte till de där (vi har några såna på vår gård) som sover bort hela dagarna och barnen får ta hand om sig själva, hyr ut en hyresrätt svart och bor ihop (2 systrar) i den andre, och båda får socialbidrag, plus en hel extra hyra! Kan bli galen på sånt där!!!

6 ciara:

Ovanligt med en katt som inte gillar fisk o skaldjur;)

Ha en bra kväll!Ciara

7 jennifer:

grattis till söta kissen :)

8 Helena:

Grattis till Yatzy i efterskott! Jag brukar ge min Zorro strimlad skinka ibland -det älskar han! :) Kanske vore något för Yatzy också?

Kommentera här: