Dagen som gått

Idag var jag så otroligt trött! Connor ville upp vid 8 och jag lyckades inte övertala honom om att mysa i sängen så jag fick dra mig upp. Han tyckte nog mamma var rejält tråkig under morgonen. När han sedan tog sin lur så tog jag också en lur. Det hjälpte inte så mycket, men orkade i alla fall gå ut på en promenad. Vi gick till en lekpark en bit bort och gungade lite tillsammans. Det var mysigt! När vi kommit hem sov vi båda två lite mer.

På eftermiddagen var jag och Mirja ute i skogen igen för lite träning. Det gick lite bättre denna gång. Våra sambos lekte med barnen under tiden. Härligt att ha en barnfamilj så nära! Det finns fler barnfamiljer i området förstås, men känner inte dem. Jag har nog alltid varit lite tafatt när det gäller "nya relationer".

En vacker blomma mötte Connor och mig på vår promenad.


Under kvällen har jag haft mysigt i nya pyjamasbyxor. Kul att de matchade min huvtröja. Inget som var planerat för byxorna är en present (en uppskattad sådan) och de kom tillsammans med en pyjamasskjorta i samma mönster och färg. Ignorera den tafatta poseringen...hehe...

Kommentarer:

1 Fotograf Annie:

Åh vad mysiga pyjamasbyxorna ser ut, jag måste köpa ny pyjamas :P

2 Mirja:

Det är jättekul att ha er som grannar. har ju typ sett er varje dag nu ett tag :)

3 Linda aka Javamorsan:

Är så glad att jag är världens mest sociala människa vilket gör att jag inte har några som helst problem med att skapa nya relationer. Känner nog i stort sett alla familjer i vårt område. Inte för att jag vill umgås med alla men i alla fall.



Låter ändå som trots en trött morgon att du fick en fin dag :)

Kommentera här: