Bowling idag

Ifjol sommar gav vi flera i Robins släkt en bowlingrunda i födelsedagspresent. Nu blev det av! Vi åkte till Nöjesfabriken där vi bokat 2 banor i 2 timmar. Det gick bra för mig till en början, men sedan började en som kunde bowla på banan bredvid. Det blev strike på strike, skruv på kloten och så vidare. Jag blev självmedveten, började tänka för mycket och poängen sjönk. Det funkar bättre för mig då jag bara låter kroppen styra, när hjärnan lägger sig i så funkar det inte alls. Knepigt.

Det var riktigt kul och de 2 timmarna gick snabbt. Första timmen var det ganska lugnt, men sedan blev det mycket folk. Jag lyckades inte hitta ett skötbord heller, så fick improvisera. Det gick bra det också. Tack alla som var med för en rolig match!

Färgglada klot.


Connor hade hörselskydd för säkerhets skull.

Kommentarer:

1 Linda aka Javamorsan:

Åh vad roligt. Längesen jag bowlade nu.

Söt han är i sina hörselskydd :)

2 Petra:

Vad kul att bowla! Det har jag inte gjort sen jag gick i skolan, fast vad jag kommer ihåg var jag riktigt kass på det :P.

Vad söt han var i hörselskydden! Min son har limegröna hörselskydd.

3 Kristin - Lilla vicke Vide och hans knäppa morsa:

Vad kul med bowling!



Haha ja jag kunde liksom inte låta bli att lägga ut det på bloggen. Vilket slöseri med papper säger jag bara :D

Kommentera här: