Katterna och Connor

Det började med försiktiga närmanden och trevande sniffar. Direkt Connor skrek så var katterna väck. Under tiden som gått har de blivit tuffare och tuffare och nu kan de till och med ligga bredvid Connor när han skriker. De lyfter bara på huvudet och verkar tycka att "jaha, ska du låta igen" och sedan somnar de om.

Det är lite lustigt att se deras typiska kattbeteende också. De ÄR intresserade, men låtsas som att de är nonchalanta. Häromdagen lyckades jag till och med få det på bild. Tetris kröp nära Robin och låtsades som att han ville gosa. Men väldigt snart struntade han i Robin och låg och tittade på Connor som låg bredvid. Han trodde säkert att han var diskret också...hehehe...


"Vadå, jag är väl inte intresserad..." Snyggt försök av Tetris att spela nonchalant.

Kommentarer:

1 Malin:

Haha! Ja, det var diskret. Katter och deras beteenden alltså... :D

2 tjohej vad det går mellan pattar & lår!:

hehe söt bild :)

3 Ducky:

va gulligt :)



svar: ja, jag var blond innan jag färgade håret grönt. Annars hade det inte blivit någon effekt på det hela ;)

4 Maol:

Katter är ju SÅ diskreta he he.

5 Bloglovinbyten - Ja:

Åhh vad jag älskar katter. <3

Kommentera här: