Tävling med kattvinst

Nu är det dags för den första tävlingen i min blogg. Häromdagen fick jag en vinst från tidningen Kattliv. Jag blir alltid glad när jag vinner något, men denna gång kan jag tyvärr inte utnyttja vinsten då mina katter inte är badkatter så därför väljer jag att lotta ut den här i bloggen. Hoppas det finns någon där ute som vill delta!

Tävlingen går ut på att ni skickar er bästa kattbild till denna mailadress. Sedan går det till på ett av två sätt beroende på hur många som deltar. Vid få deltagare väljer jag ut en vinnare direkt, vid fler deltagare väljer jag ut tre finalister som ni bloggläsare sedan får rösta på.

Sista datum för att skicka in bild är 17 oktober!

Vinst: Presentkort på 1 stycken Espree Silky Show Cat shampoo 355 ml.


Tetris och Yatzy softar i väntan på ERA bidrag!

Kommentarer:

1 Wikki:

Kommer ett inlägg i Wikkibloggen om din tävling i morgon förmiddag! NosPuss Wikki

2 Bella:

Vi har inga badkatter vi heller, annars hade jag skickat in ett bidrag :)

3 Plutten:

Åh! Jag skulle verkligen vilja vinna, katterna här hemma behöver nämligen nytt shampoo, så jag ska kasta iväg en bild med detsamma :D

4 Lina:

Jag drar i väg ett mail med en bild på Keso till dig nu, för hon vill vara med och tävla.

Kommentera här: