101010

Dagens datum 101010. Det är bara två år till som det kommer vara datum med alla tre datumsiffror likadana. Sedan får man vänta i 89 år på nästa (om jag inte räknat fel).

Vi tog en promenad med barnvagnen och köpte med oss lite god mat. Dagen till ära fick Connor spela Bingolotto för första gången. Eller rättare sagt, vi köpte en lott och spelade åt honom. Ingen vinst tyvärr. Hade väl varit häftigt annars om en 7-veckors bebis vunnit en bil!? Skulle tro att det var sista gången det blev Bingolotto här. Det var så förändrat och inte alls kul. Många fler storvinster och färre småvinster så det är/känns svårare att vinna.


Jag hade gjort en äppelpaj som blev riktigt lyckad.

Kommentarer:

1 Lina:

SV:

När jag sa att jag saknade en kvinna i filmen så kan det vara för att jag är svag för det där med romantik och hade nog hoppats på en het sex scen när det va en del granna pojkar med i filmen. Men den funkade bra utan.

2 Bella:

Åh va go den pajen såg ut!

Kommentera här: