Fotominnen

Jag vet inte vad jag skulle göra om mina foton blev förstörda ("riktiga" kort) eller raderade (på datorn). Jag älskar verkligen att då och då titta på foton och minnas saker man gjort och hur saker varit. Att se sin egen utveckling och nu särskilt se Connors utveckling. Det är underbart! Idag gjorde jag slag i saken och gjorde en backup av alla de bilder jag har på datorn till en extern hårddisk. Det var visst en hel del bilder för det tog nästan 2 timmar att överföra dem.


Souvenirfotomagnet från Madame Tussauds i London (2004). Lite lustigt att syrran och jag sitter likadant. Samma hand håller i räcket och samma lutning på huvudet.

Kommentarer:

1 A:

Du har så rätt! Det är verkligen långt ifrån vår värld och det vi fått uppleva hittills i våra liv. Och man får hoppas att vi aldrig behöver det heller!

2 Motorcykeltjejen:

Ja, det är nog bra om man gör en backup med alla bilderna! Har själv alla på en extern hårddisk. Man vet ju aldrig!



Nej, håller med dig man ska inte skojja om att det brinner, folk tror inte på att det brinner när det väl brinner sen...



Ja, det har ju tyvärr varit mycket prat om röda korset... Fast i min stad har vi nån grupp som tillhör domkyrkan som åker till Litauen med kläderna och dem litar jag på. =) Sen tror jag nog att det har blivit "strängare" just med det där med röda korset och deras fiffel. Tror inte att dom vågar göra om det!



Hoppas du och din familj får en underbar dag!

Har ni snö hos er? =)

Kramar

Kommentera här: