Efterkontroll hos BMM och besök

Fredagen den 22 oktober var jag på efterkontrollen på barnmorskemottagningen. Allt var jättebra. Lite lågt blodtryck bara, men det brukar jag ha. Så där så att man kan känna sig lite yr om man reser sig upp fort. Min barnmorska fick ett kort på Connor också. Det var första kortet hon fick sa hon. Kul! Roligt att få förlossningsjournalen också. Jag tycker det är intressant att läsa journaler. Fick veta en del saker som jag inte visste. Till exempel så hade jag bara förlorat 200 ml blod under förlossningen. Det är som en vanlig mensblödning sa barnmorskan och är alltså väldigt lite. Hur i allsin dar de har koll på hur mycket blod man förlorat, det har jag ingen aning om...

På eftermiddagen fick vi besök av Kimmi och hennes dotter. Så kul att träffas! Satt och pratade lite och sedan tog vi en promenad och fortsatte prata lite.


Connor och Elina.

Kommentarer:

1 ☆ m a l i n .:

Precis, man håller ju in en hel del tankar när man skriver på bloggen :)

Kommentera här: