Dag 11: Mina syskon

Jag har en syster som är 2 år yngre än mig. Hon är den kreativa av oss två, alltid i farten och en moster som Connor är förtjust i. Att resa tillsammans med min syster är det ultimata sättet att resa. Vi är nästan alltid överens om vad vi ska göra och kolla på. Hoppas det blir fler resor i framtiden! Det är även lätt att hitta på andra saker med henne. Vi gillar båda två att arrangera saker och har bland annat arrangerat Halloweenfester tillsammans. Min syster är kul att prata om saker med. Vi kan diskutera det mesta. Jag tycker att hon är världens bästa syster!


Jag har haft med denna bild i bloggen förut, tror jag, men en favorit tål att upprepas!

Kommentarer:

1 LindaViberg \ .se:

SV: Ah han va riktigt stilig igår :) Tack gjorde en "tillfällig" header i förrgår :) håller på med en ny design ;)

2 Novembersara ©:

Kul att du också tagit dig an den där utmaningen. Kanske borde göra det jag med.

3 eemmapeemma:

skön bild!

ge förslag på min blogg ! :)

4 Maol:

Men nästa gång vill jag inte smaka på whiskey :P Vi kör på vinprovning då? ^_^

5 Lina:

Jag saknar att ha någon att dela saker med, någon som man kan lita på i alla väder. Men sånt är livet utan syskon, man får lita på sig själv i alla väder i stället.

Kommentera här: