Väntar på ny kamera

Fick en del pengar på födelsedagen och har haft ögonen på en ny kamera. Eftersom det blir bebis i höst vill jag ha en kamera med bättre upplösning än den jag har nu (som jag haft sedan 2006). Den är på 4 megapixlar och 4x optisk zoom. Den nya är på 12,2 megapixlar och 5x optisk zoom. Är en del andra finesser på den nya som inte finns på den gamla. Den gamla kanske Robin ska ta över. Han har ingen kamera för tillfället. Har beställt den nya, men självklart skulle det vara en röd dag i denna vecka så att det tar tid innan den kommer.


Den nya kameran.



Den gamla kameran (fast min är lite mer mörbultad efter att ha blivit tappad några gånger. Men den har fungerat bra trots det).

Kommentarer:

1 Trine:

Så snygt kamera :)

2 pelle:

Jag blir lik förundrad än när jag ser "gamla" digitalkameror. Snacka om att det hänt en del på den marknaden ;)



Äsch, käka på vettja, där nog bara min sallad som ser ut som den gör ;P

3 saadet:

ja eller hur:D



Vad tycker du om de stora bloggarna då? lika trött på dom som jag är kanske? Läs gärna mitt inlägg om de stora bloggarna!

4 saadet:

ja eller hur. Ibland känns det som om de typ kan lägga upp vilket skit som helst och ändå så älskar folk dom..:D

5 Carolina [fotograf]:

Sv: Kul dom piggade upp! Åh, jag skulle rekommendera en Canon Ixus som ny kamera!

6 DG:

Snygg kamera, vad skulle den kosta då?

Jag menar en system kamera från canon kostar runt 6000 kr på net on net. Så om du hade tänkt lägga ut så mycket pengar köp en system kamera ;)

7 ♥ A N N I E ♥:

Den övre verkar bra? :)

Kommentera här: