Treskebesök och redaktionsmöte

På väg upp till mina föräldrar var jag tvungen att stanna vid sjön Racken för att ta kort. Sjön var helt lugn och spegelblank. Det var så vackert! Pappa bytte ut cd-växlaren i bilen, den har inte funkat på ett bra tag. Så nu kan vi spela skivor igen. Helt underbart att slippa radion!

Sedan var jag på ett redaktionsmöte för tidningen Gûnnerskenytt, första mötet för mig. Det ska bli kul och spännande att vara med där. Tidningen kommer ut fyra gånger om året.

Nu är det skönt att vara hemma för jag blir mer illamående på kvällarna. Det här graviditetsillamåendet verkar jag få dras med hela graviditeten. Riktigt jobbigt.


Racken.


Racken.


En liten fågelunge satt och pep hos mina föräldrar. Den försökte tigga mat av alla fåglar som dök upp. Den landade även på pappas huvud en gång. Då skulle man ha haft kameran redo.

Kommentarer:

1 Bella:

Vackert!

Haha, gullig fågel också, tyvärr är man ju aldrig redo på sånt och får med det på bild!

2 josephine:

hehe ja, perfekt sätt att dölja kritvita ben, eller så har man en kort kjol och så man får lite brunbrända ben :)

3 Emelie:

Uff, hoppas illamåendet blir bättre och att du sovit gott! Godmorgon :)

Kommentera här: