Mors dag

Idag var vi och firade mamma på mors dag. Hon förtjänar att firas varje dag, men man får ta tillfället i akt och fira lite extra då och då. När vi var där passade jag på att ta kort på den färdiga vaggan som jag och Robin ska ha till vårt barn och även barnvagnen. Allt finns där hos mina föräldrar, redo att hämtas när det blir så dags. Vi vill inte ha något sådant här hos oss än. Vi hann även med en sväng till grannen och hälsade på fåren med lammen. Riktigt söta och de hade växt bra.


Vår blivande vagga. Så otroligt fin den blev! Moster till mig har sytt kanttyget och sänghimmel och bäddsetet har hon köpt i present till oss. Kanttyget hade mamma sedan tidigare (lila blommor på det) och sänghimmeltyget valde jag ut på Bloms i Mellerud.


Vår blivande barnvagn. Svängbara hjul fram och lätt att fälla ihop och bära (ett måste för mig som inte får bära tungt).


Fin ansiktsteckning på detta lamm.


Fick mest med bakdelar på fåren och lammen, men här syns några framifrån i alla fall.

Kommentarer:

1 Bella:

Fin vagga! :D

2 Jacqline:

Jättesöt vagga :)

3 Ellie<3:

vilken söt vagga!

Kommentera här: