Skum dröm

Jag drömde att jag och Robin var på semester i Sverige med en liten flicka. Fick mig att bli lite fundersam eftersom jag är gravid. Helt plötsligt är vi i London istället och matar alla fåglar i St. James Park som ligger framför Buckingham Palace. Flickan hade på sig en ljusblå klänning, jag hade mörka shorts och korallfärgat linne, vad Robin hade på sig kommer jag inte ihåg. Det var i alla fall strålande solsken och varmt. Lite skumt att man hoppar från plats till plats i drömmar. Ena stunden är man i Sverige och sedan i London och i drömmen tycker man dessutom att det är helt normalt...hehe...


Senast jag var i London på riktigt var sommaren 2008 med pappa. Då bodde vi här, på Shakespeare Hotel.

Kommentarer:

1 Bella:

Haha, jag man tycker allt är vettigt i drömmar, sen när man tänker på det och ska förklara det när man är vaken låter det helt galet, om man ens lyckas få ihop det :)

2 Francesca:

haha, har också upplevt sådant i drömmar. man hoppar mellan olika scenarion hela tiden! (:

3 nathalie:

Mysig blogg :)

4 Maol:

Kanske en framtidsvision? En familjeresa till London? ^_^

5 A n n a:

sv: tack för tipset. vi funderar faktiskt på att ta vägen förbi minggravarna, men har inte riktigt bestämt oss. Det verkar intressant och efter att ha sett bilderna så ser det väldigt inbjudande ut :)

Kommentera här: