Hem för fåglar

Hos mina föräldrar har vi roat oss med att måla fågelholkar i en massa färgglada färger. De sitter på rad på ett uthus så det ser nästan ut som ett radhusområde. Två av holkarna är mina. En som är lila och en husvagn. I den lila bodde det ett par både ifjol och i år. Tror det är ett blåmespar i år, de är så snabba så jag har inte hunnit kolla ordentligt och foto kan man nästan glömma. Tog kort på "radhuslängan" i alla fall så ni får se.


Den lila på hörnet är min. Bebodd.


Husvagnen är min. Ej bebodd.

Kommentarer:

1 CISSI:

SV Tack!

2 Kristin:

Tack! Jag förhoppningsvis snart på g :)

Haha vilken tuff fågelholk!

3 Motorcykeltjejen:

hahah.. gud såå söta! Gillar husvagnen! Har du gjort den själv?



Vill bara säga att jag uppskattar dina söta kommentarer och att du fortfarande kommenterar trots att jag inte hinner svara så fort alla gånger!



Kolmården måste varit kul?

Ska försöka komma dit i sommar igen! =)



haha ja, jag kommer knappt ihåg vart c är på pianot längre så du är lite duktigare än jag! =)

Skulle du vilja lära dig spela piano igen?

Kramar

Kommentera här: