Födelsedagsfika hos kompis

I helgen fyllde Annelie år så idag var vi ett gäng som var bjudna till henne, hennes sambo och deras två katter på fika. Först bjöd hon på något gräddigt som jag redan glömt namnet på och så blev det härlig jordgubbstårta med limekräm istället för grädde. Var riktigt uppfriskande!


Katter vet hur man softar.

Jag fick 30-årspresent från Malin och hennes sambo också. Två härliga sommarklänningar och ett nagellack.



Riktigt snygga!


Fint nagellack och väldigt sött kort!

Kommentarer:

1 Georg Hendrix:

1. Klart det ska skrivas mycket kring graviditeten, men att bara skriva om den och sina barn i över flera år.. då tror jag man kan förlora ganska mycket av sig själv på vägen. En bra förälder ska välja barnet före sig själv, men ibland måste man vara sig själv för en stund :P



2. Jag har hört (och anser det själv) att vid t.ex. internetdejting är det positivt om man bara har bilder/ mest bilder på sig själv ute på sociala saker med andra människor. Lägger man bara upp webcambilder på sig själv eller spegelbilder kan det vara ett tecken på att man har lite vänner, knappt gör något på fritiden eller döljer något. Ju mer man tänker på det, dessto mer stämmer det. Speciellt i dessa dagar då "alla" har en digitalkamera.



3. Du vet väl att jag är en kille? :P

Fast du har rätt, bloggvärlden precis som "dagböckerna" domineras av tjejer... vilket är synd. Jag tror bloggvärlden skulle må bra av att vara 50 % kvinnor, 50 % män.



4. Killar spexar nog oftare på kort för det är mer accepterat när killar ser lite konstiga ut än när tjejer gör det. Men jag ska berätta för dig: Det är attraktivt (1) när en tjej vågar göra det och inte bara poserar. Det visar att hon har humor och en riktigt personlighet! (inte bara ett fint ansikte).



5. Vad händer på midsommar? :D

2 Bella:

Pannacotta :D

Jag skrev en lång kommentar till inlägget efter det här om ålder, men då krånglade ju självklart blogg.se, så det kom nog inte fram, eller så kom det fram sådär 3 gånger eller nåt, hehe. Så jag tappade lite lusten att svara på det nu, får se om jag orkar igen nån annan dag :)

3 simone:

ursöt färg, såg att de rear de lacken på hm, grymt :D

Kommentera här: