Får och knäckebröd

Jag, Robin och syrran tog en tur för att hälsa på i Treskog. Kaninen Pelle fick bli med och han njöt verkligen i det långa gräset i uteburen. För Robin och syrran blev det bad. Eftersom jag är förkyld så stod jag över. Vi bjöds på god mat och efterrätt och sedan blev det en tur för att hälsa på grannens får. Vi hade med en stor påse med knäckebröd så fåren blev som tokiga, de ville bara ha mer, mer, mer hela tiden. När syrran började springa ut ur hagen för att undkomma bitande insekter så trodde fåren att hon hade mer och sprang efter. En rolig syn!


Pelle i gröngräset.


I dammen hos mina föräldrar finns ett par regnbågslaxar.


En padda hade bestämt sig för att vila på en dammprydnad.


"Har du något gott?"


"Hon springer! Slutsats: Hon har något gott. Efter henne!"

Kommentarer:

1 cammie:

eller hur!? hde faktiskt hllre velat ha snö än denna värmen.. =) haha. Du, frågade du om rastösa bennärdu var på koll? Jag avslider här snart. Varje natt måste jag SITTA upp och somna. hehe

2 Maol:

Ha ha ha ^_^

3 Natalie - It's all about attitude:

så fin blogg du har! :)

Och en väldigt läcker design :)



take care. kram!

4 Motorcykeltjejen:

Mycket fina bilder!!

hahaha...söt den sista bilden är där din syster springer! =)

Kramar

5 Leia:

Fina bilder:)

6 Bella:

Hahaha, måste ha varit en vacker syn när Marie sprang iväg :D

Kommentera här: