Utmaning Resebilder

Utmaning till alla som läser detta och har blogg!

Välj ut en, endast en, favoritbild från max 5 resor som du gjort (alltså blir det max 5 bilder i inlägget). Lägg upp i bloggen med bildtext. Det är svårt att bara välja en, men kanske finns någon som ligger lite närmare hjärtat?


Mina resebilder.


Skottland 2007. Syrran och jag utanför ett whiskydestilleri i Elgin.


Kina 2008. Palmkram på ön Hainan.


London 2008. Nelson Mandelas födelsedagskonsert i Hyde Park.


Glasgow 2008. Glada systrar på restaurang där blommorna stal uppmärksamheten.


Skottland 2009. Jag och Robin nyförlovade ♥

Kommentarer:

1 J e n n y:

Tack ska du ha! :)

ja, jag förstår att de kändes vid hälsenan :O Det gjorde otroligt ont på senan vid handleden också :O hehe

kram

2 Linda:

Mysiga bilder diggar den med whiskeyn;)

haha ja ge filmen en chans för gerards skull;)det gjorde jag med.....

Nytt filmtips nu i min blogg;)

3 R O R A . S E:

SV: Det var det :)

4 pimpXprincess:

Fina bilder :)

5 Emma says style, love & rock and roll.:

sv; hehe eller hur! :)



vackra bilder, så romantisk den nederst med förlovningen!

6 Maol:

Oj det får jag kolla upp. ^_^

Kommentera här: