Hitta roliga saker

På jakt efter bland annat baby- och barnkläder och saker som finns kvar efter min barndom så har jag gått genom en del kartonger som finns kvar hos mamma och pappa. Det är riktigt kul att gå genom och ibland hittar man riktigt roliga saker. För ett tag sedan hittade jag en ram där man kan gravera in tidpunkt, vikt och längd på bebis. Den var inte ifylld så den tänkte jag ha till vår bebis. Nu senast hittade jag "min" ram med kort och info på mig. Likadan som den första fast silverfärgad istället för guld. Jätteskoj att ha likadana ramar till både mor och barn!


Den tomma ramen.


"Min" ram.

Kommentarer:

1 Sandra T svarar ♪:

det kan jag faktiskt hålla med om (:

2 Sandra T svarar ♪:

ja jag hoppas att det är bra (:

3 Malin:

Vad kul att det fanns en oinfylld som matchade din! Det blir ju jättefint att ha! :)

4 Maol:

Vilken rolig bild när man tänker på det. Hälften dig och hälften växt :P

Kommentera här: