Dag 24: Det här får mig att gråta

Allt vid rätt (och ibland fel) tillfälle! Jag kan gråta av sorg för att man förlorat en person eller ett djur som betytt mycket, jag kan gråta av medkänsla för att någon annan förlorat en person eller ett djur som betytt mycket, jag kan gråta till sorgliga filmer eller låtar, jag kan gråta till reklamsnuttar, jag kan gråta av ilska och frustration, jag kan gråta av trötthet och smärta, jag kan gråta av glädje när något går bra som till exempel när Connor gör något nytt och så vidare och så vidare.

Jag tror att jag har blivit en blödigare person sedan jag blev mamma. Men jag ser inte det som något negativt, tvärtom! Dock så har jag fortfarande svårt att gråta och visa känslor inför folk. Det är något jag får jobba på!


Jag blev alldeles tårögd av både smärta, trötthet och glädje då jag målat en vägg i Connors rum helt själv. Svårt att förklara...

Kommentarer:

1 Nettan:

Då kan vi byta tycker jag, hatar att gråta offentligt, oavsett om det är av sorg eller ilska

Kommentera här: