BVC, hämta paket, gratulering och god mat

När Robin gått till jobbet imorse var Connor lite kinkig. Lyfte över honom till vår säng och så myste vi lite. Han låg och skrattade så mycket så till slut blev det en spyfläck (på pappas sida av sängen...hihihi). Sedan klädde vi oss och gick till BVC. Connor hade växt 1,5 cm på två veckor och är nu 59,5 cm. Tyckte väl att han börjat komma åt att sparka där han aldrig sparkat förut.

En av mina julklappar till Robin kom till Nöjesbutiken idag så vi gick och hämtade det när Robin kommit hem. Under samma sväng gick vi till Jörgen för att gratulera på födelsedagen (som var igår). Han hade fixat om sitt hem rätt rejält med ett riktigt fint resultat. Jag skulle inte klara av så stora förändringar på en och samma gång. Är lite smått knäpp i och med att jag fäster mig vid saker. Men vid nästan varje sak jag har finns ett minne eller flera bundet. Jörgen bjöd på god fika. Gosade en del med hans katt Tingeling också. Jag "försvann" en gång under besöket och Robin undrade var jag var. Hittade mig hos katten. "Jaha, det var väl självklart", var kommentaren...hehe...

Nu på kvällen fixade jag till lite god mat. Kycklingpastasallad + rikligt med ost. Är lite spänd inför imorgon. Det var så länge sedan jag var på konsert och en lite längre resa så det känns så konstigt ovant på något vis, trots att jag rest och gått på konsert många gånger tidigare. Det beror säkert på att Connor finns nu och att jag vet att han är hemma. Kommer sakna sötisen!


En hårboll? Nejdå, bara Tingeling som ville åka i korgen under barnvagnen.


God sallad! Kyckling, pasta, isbergssallad, riven ost, tomater, gurka, majs och vitlöksdressing.

Kommentarer:

1 Maol:

Vad är det han har gjort om i hemmet?

2 Bella:

Hoppas du får det kul på konserten!

Kan tänka mig att det känns konstigt att vara borta från Connor, som tur är finns han ju kvar när du kommer hem :)

3 Daniel:

Men ni ses ju snart igen! ha sååå trevligt!!!

Kommentera här: