Projekt

Har ni märkt att saker är mycket roligare att göra om man kallar dem för projekt? Så är det för mig i alla fall. Sedan så ska projekten gärna ta några dagar och inte bli färdiga allt för snabbt. Innan helgen påbörjade jag mitt senaste "projekt" och idag blev det klart. Jag kallar det "projekt fräscht och grönt badrum".

Det här har jag gjort:

Dammtorkat allt
Skurat badkar
Ställt in en mängd gröna fejkväxter
Finlirat lite med detaljer
Skurat handfat
Torkat vartenda rör
Putsat speglar
Städat inuti badrumsskåpen
Skurat toaletten
Tvättat badrumsmattorna
Skurat golvet

Och här är resultatet i bilder:

       

Kommentarer:

1 Bella:

Åh, usch, städa badrum är aldrig trevligt, allt äckel som gömmer sig, absolut under våran vän badkaret :)

Dock väldigt skönt när det är klart!

Snajsigt med lite växter som ger lite färg åt allt vitt kakel! :)

2 Maol:

Aha det var såååå du menade.

3 Mirja:

Vad fint det blev!

4 Tess:

Tack Bella och Mirja :-) Tror jag har ett hatkärlek-förhållande till avdelarväggen i badrummet också. Ena stunden gillar jag att den är där och nästa inte...hehe :-) Igår stod jag även och fantiserade om vilken fin hylla jag kunde ha för handdukar i badrummet ifall dörren till tvättrummet inte var där.

5 Wikki:

Hi hi du har nästan likadan badankesamling som jag! fniss särskilt de svarta gillar jag!

NosPuss Wikki

6 Michaela - Foto & Bloggdesign:

Ha en trevlig kväll :)

Fin blogg du har förresten :)

7 Nina:

Hemtrevligt.



Du, man kan ha sk garderobsblomma, det är en grön växt som tål att stå utan ljus. Behöver knappt vattnas heller. Man kan tydligen inte döda dem, fast det har jag klarat, men det tog i alla fall ett tag.

Kommentera här: