Tävling Reebook

Här är mitt bidrag till en kul tävling på Karin Olofssons blogg. Tävla du också!



Queen t-shirt är ett måste för mig. Så tar vi även på ett par snygga spetsleggings och ett par blekta jeansshorts över dem. Ett turkost bälte blir bra och de lilarosa armbanden ska vara i plast och metall. Solglasögonen är snyggt neonrosa och då solen inte är framme sitter de även bra i det tuperade håret. Pricket över i:et är de sköna och snygga Free style High top i lila såklart. Sedan får man inte glömma att stoppa med sig kassettbandet med ens häftigaste mix, redo att spelas i kompisens bärbara kassettspelare.

Kommentarer:

1 SOFIE:

Ja, det såg ju så stelt ut innan!! =) TACK!!! =)



Coolt kollage du fått till! Lycka till med dig!! =)

2 SOFIE:

Btw älskar kassetbandet!!! :-P

3 SOFIE:

blandband... :-P hihi har vi alla en relation till! =)

4 Anonym:

trevlig helg :-D

5 Cristian:

Svar: - Sätter in andra i olika fack? Vad menar du?



Det börjar förmodligen sändas i Sverige i vår/sommar. - Får försöka hålla mig från att blogga om vinnaren när jag har sett säsongen :)

6 Tess:

Svar Cristian: Vad jag menar är folk som sätter in en i ett fack för att man säger att "jag gillar detta...". Tycker det är trist. Alla är individer och jag tycker inte någon ska ha en "stämpel" på sig :-)

7 Sofia:

Riktigt söta shorts! :)

Kika gärna in i min blogg; www.chicflia.blogg.se

Kommentera här: