Bokbytardag torsdag

På torsdag är det bokbytardag på biblioteket här i stan. Det är första gången de har det här, men de har haft det flera gånger på andra ställen. Jag var precis och lämnade in fem böcker och fick fem biljetter som jag kan använda till "nya" böcker på torsdag mellan 17-19. Man kunde lämna vilka böcker som helst (pocket, inbundet, fakta, skönlitteratur, barnböcker etc.) så länge som de var hela och rena. Roligt initiativ tycker jag! Hoppas många lämnar in böcker! Är både ekonomiskt och miljövänligt.

Kommentarer:

1 Lena:

åh, vad roligt! smart idé, verkligen! :)

2 Lena:

aha, okej! Jag bor i Munkfors själv, så klart man blir lite nyfiken.. ;)

3 Lena:

ah, okej.. jag bor lite norr om munkfors.. :)

4 Solli:

vad skoj med bokbytardag! En sådan behöver jag gå på :o)

Kram!

5 Tess:

Svar Solli: Ja, en bokbytardag är en riktigt bra idé tycker jag :-) Ska bli intressant att gå på.

6 Anonym:

de problemet har jag med jag hör av och du me ov vi hittar några snygga he he :-)

7 Anonym:

sv; nej då, springer du försiktigt så är det lugnt. Sträckan är på 500 m

Kommentera här: