IKEA-tur i slutet av månaden?

I slutet av månaden (när vi fått lite pengar) hoppas jag på en tur till Karlstad. Har sett ut en jätteskön tröja på H&M som jag hoppas finns kvar, sedan är det dags för födelsedagspresent till ett av Robins syskonbarn (jag älskar att köpa leksaker!), mina kaniner vill väldigt gärna ha mer hö (djuraffären PETS vid Ilanda strax utanför Karlstad är underbar) och så vill jag gärna på IKEA. Efter lite shopping blir det kanske även ett besök hos Robins lillasyster. Här är några saker jag sett ut på IKEA:


En söt förvaringslåda som jag funderar på att måla i någon fin färg. Den ska vara till mina decoupage-saker så att jag får ordning på det.


Dessa hade jag tänkt använda till återvinningsinsamling. Får nog köpa två omgångar. Om det inte går att undvika att få med den rosa, vill du ha den då Mirja? Gratis förstås.

Kommentarer:

1 Mirja:

Absolut! :)

Kommentera här: