Långtur

Idag blev det en riktigt långtur för mig och Robin. Först åkte vi till Karlstad och gick en tur på Bergviks köpcentrum. Efter det åkte vi till Väse och hälsade på Robins lillasyster med barn. Det var jättekul!


Jonathan testkörde vår bil. Klart godkänd tyckte han.


Moa ville också vara med och leka. Skön ställning!

Sedan for vi till Molkom för att se Robins näst äldsta systers nya lägenhet. Den var mysig! Vi hjälpte till att möblera lite. Vad svårt det är när möbler är "för stora"! Men jag tycker det blev mysigt. Får se om det blir ändrat framöver. Jag, Robin och hans syskonbarn Jennifer spelade ett kortspel som hette Chips (vet inte om det stavas så). Det var väldigt kul! Måste försöka övertala kompisarna att vi ska spela det nästa gång vi har kortspelsträff! Sist skulle vi till Munkfors till Robins äldsta syster, men så fick vi höra att hon blivit sjuk så det blev inte av. Avslutade istället med en tur till Sunne för mat.

Nu är jag helt färdig och ska bara krypa ner och lägga mig.

Kommentarer:

1 Solli:

ser ut som att ni har haft en trevlig dag! Alltid kul att lära sig nya kortspel :o)

Vad söt lille Jonathan är! & Moa med såklart ;o)

Kram!

2 sara:

svar: yes, de är riktigt härliga. men den bilen under den gröna, den ser ju ut som den gröna fast den är mörklila :)

3 Tess:

Svar sara: Är den? Lite svårt att se för den blänker så :-)

4 Lena:

ojoj, värmland runt!

Var bor ni?

5 Tess:

Svar Lena: I Arvika :-)

Kommentera här: