Spasmer

Jag och Robin var till mina föräldrar idag. Hade hyrt filmen Twilight (vad jag tyckte om den finns nedan i ett inlägg). Pappa och syrran var på sjön och fiskade så vi andra såg på filmen. När de kom tillbaka från sjön så åt vi god vinbärspaj. Det var då jag förlorade kontroll över lite ögonspasmer. Röda vinbär kan vara lite syrliga i paj och det var verkligen dessa. Mitt vänsteröga började så sakta dra igen sig och till slut var det helt stängt medan även halsen började dra ihop sig. Jag kom att tänka på det avsnittet av The Simpsons när Homer äter upp en sur karamell som är så sur att den måste omges av ett eget magnetfält (eller vad det är) på en godismässa. Hela hans ansikte "drar in sig" på något vis...hehehe...

Kommentarer:

1 Bella:

Sån där blir jag med, totalt omvriden i ansiktet om jag äter nåt alldeles för surt :)

Kommentera här: