Trasig datormus!

Vad irriterad man kan bli...pluggar på lite extra för att jag kommer vara utan internet hemma i 8 arbetsdagar (d.v.s. längre än 8 dagar i realtid) i och med flytten och vad händer? Jo, datormusen går sönder!!! Jag har haft den i snart 8 år så det är väl egentligen väldigt bra gjort av den, men varför var den tvungen att paja nu? Bara några dagar kvar tills flytten ju!!! Den kunde väl ha väntat lite till. Fick i alla fall låna Robins så jag ska nog klara mig. Hoppas han inte behöver den på några dagar. Första jag gjorde nu var att beställa en ny. Ska testa trådlös denna gång. Färre sladdar skadar verkligen inte.

Kommentarer:

1 Mirja:

Vad ska ni ha för internet? Com hem?

2 Tess:

Robin har förbetalat ComHem så han har det t.o.m. februari. Jag har Telia som jag flyttar över dit och sedan när Robins ComHem går ut så tar vi och ökar hastigheten på Telia istället :-)

3 Mirja:

Okej, vi har com hem och det tycker jag funkar bra, vi fick ju internet med en gång vi flyttade in, bara ringde och de ändrade samma dag.

Kommentera här: